Det självklara verktyget för dig som dagligen arbetar och samarbetar i dokument och e-post

Kraftfullt & säkert
sökverktyg

Skapa, samarbeta &
organisera

Dokument &
eposthantering

Automatiserat
arbetsflöde
Vad är iManage?
iManage är ledande inom dokument- och e-posthantering för yrkesprofessionella inom främst juridik, revision och finansiella tjänster. Produkten används globalt av över 4 000 aktiva företag, med över 1 miljon slutanvändare. Med iManage kan du skapa, hantera och samarbeta i dokument och e-post på ett enkelt och smart sätt. Verktyget har stöd för integration med Microsoft 365, Microsoft Teams och finns tillgängligt både som Cloud och On-Premise. Läs mer om iManage och Microsoft samarbete här!


Varför iManage?
iManage hjälper användare att strukturera, följa upp och samarbeta med företagsdata där andra företagssystem brister. Dokument och e-post tillhörande samma projekt sparas enkelt på en arbetsyta som är tillgängligt oberoende av fysisk plats eller enhet. Externa partner kan enkelt bjudas in utan att tumma på säkerheten.