Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service ger det som behövs för att leverera en serviceupplevelse som inte bara möter, utan överträffar kundförväntningar. Få hjälp av AI-driven teknik att skapa intuitiva användarupplevelser, få djupare insikter om kundbehov och omforma stödet gentemot era kunder.

131%

Potentiell ROI genom att implementera Customer Service.

Läs mer om studien

$600K

Sparad kostnad för supporthandläggare.

Läs mer om studien

$900K

Sparad kostnad från tidigare supportverktyg

Läs mer om studien

Varför välja Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Leverera oslagbar kundservice

Varför välja Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Oslagbar kundservice

  • Kundhantering med AI: Förbättra kundinteraktionen genom AI-drivna lösningar som ger snabb och relevant hjälp till kunder utan behov av direktinteraktion med handläggare, analyserar kunddata för att ge personaliserade rekommendationer och effektiviserar problemhanteringen.
  • Omnichannel Kapacitet: Hantera kundinteraktioner via telefon, e-post, chatt, sociala medier eller andra plattformar med full kontroll och historik.
  • Ge Personlig Service: Samla och analysera köphistorik, tidigare interaktioner och få hjälp att identifiera och förstå kundens unika behov och preferenser för att skärddarsy en mer relevant och tillfredsställande kundupplevelse.
  • Flexibel för era behov: Integrera med andra system, anpassa systemet till olika affärsprocesser och skala upp eller ner för att smidigt utöka eller minska kundservicefunktioner utefter behov.
01

Kundhantering med AI

Förbättra kundinteraktionen genom AI-drivna lösningar som ger snabb och relevant hjälp till kunder utan behov av direktinteraktion med handläggare, analyserar kunddata för att ge personaliserade rekommendationer och effektiviserar problemhanteringen.

02

On the go

Hantera kundinteraktioner via telefon, e-post, chatt, sociala medier eller andra plattformar med full kontroll och historik.

03

Förstå din kund

Samla och analysera köphistorik, tidigare interaktioner och få hjälp att identifiera och förstå kundens unika behov och preferenser för att skärddarsy en mer relevant och tillfredsställande kundupplevelse.

04

Flexibel för era behov

Integrera med andra system, anpassa systemet till olika affärsprocesser och skala upp eller ner för att smidigt utöka eller minska kundservicefunktioner utefter behov.

05

06

07

Dynamics 365 Customer Service

Få en helhetslösning med smarta AI-funktioner som optimerar arbetsflöden och hjälper dig att leverera överlägsen kundservice.

Samla insikter och få överblick

Med Dynamics 365 Customer Service får du inte bara möjligheten att förbättra kundnöjdheten genom personaliserad och sömlös kommunikation, utan också att effektivisera dina interna processer och användningen av resurser.

Viktor Lundkvist
Support Manager
Norteam
FAQs

Vanliga frågor om 

Dynamics 365 Customer Service

Hur kan Dynamics 365 hjälpa till med att effektivisera affärsprocesser?

Med Norteams expertis kan Dynamics 365 effektivisera era affärsprocesser, vilket leder till ökad produktivitet och minskade kostnader.

Vilken typ av support och underhåll erbjuder Microsoft för Dynamics 365?

Som partner till Microsoft tillhandahåller Norteams omfattande support och underhåll för Dynamics 365, vilket säkerställer att ni alltid har tillgång till expertis och hjälp när ni behöver det.

Vilka är möjligheterna för dataanalys och rapportering i Dynamics 365?

Norteams Dynamics 365-lösningar ger kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering, vilket möjliggör bättre affärsbeslut och insikter.

Hur förbättrar Dynamics 365 kundrelationer och kundservice?

Med Norteams fokus på kundcentrerade lösningar, kan Dynamics 365 hjälpa ert företag att förbättra kundrelationer och service genom avancerad dataanalys och kundinsikter.

Vilka är de primära fördelarna med Dynamics 365 för små och medelstora företag?

Genom Norteams anpassade Dynamics 365-lösningar får små och medelstora företag tillgång till kraftfulla verktyg som tidigare endast var tillgängliga för större företag, vilket främjar tillväxt och effektivitet.

Intresserad av våra tjänster?

Kontakta oss!

Vi hör av oss så snart som möjligt, och alltid inom 24 timmar.

Tusen tack för ditt meddelande. Vi återkopplar inom kort!
Oj då! Något gick fel. Prova igen. OBS! gmail-adresser fungerar ej.