Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service ger det som behövs för att leverera en serviceupplevelse som inte bara möter, utan överträffar kundförväntningar. Få hjälp av AI-driven teknik att skapa intuitiva användarupplevelser, få djupare insikter om kundbehov och omforma stödet gentemot era kunder.

131%
Potentiell ROI genom att implementera Customer Service.
$600K
Sparad kostnad för supporthandläggare.
$900K
Sparad kostnad från tidigare supportverktyg
Leverera oslagbar kundservice
Varför välja Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Oslagbar kundservice
- Kundhantering med AI: Förbättra kundinteraktionen genom AI-drivna lösningar som ger snabb och relevant hjälp till kunder utan behov av direktinteraktion med handläggare, analyserar kunddata för att ge personaliserade rekommendationer och effektiviserar problemhanteringen.
- Omnichannel Kapacitet: Hantera kundinteraktioner via telefon, e-post, chatt, sociala medier eller andra plattformar med full kontroll och historik.
- Ge Personlig Service: Samla och analysera köphistorik, tidigare interaktioner och få hjälp att identifiera och förstå kundens unika behov och preferenser för att skärddarsy en mer relevant och tillfredsställande kundupplevelse.
- Flexibel för era behov: Integrera med andra system, anpassa systemet till olika affärsprocesser och skala upp eller ner för att smidigt utöka eller minska kundservicefunktioner utefter behov.
Kundhantering med AI
Förbättra kundinteraktionen genom AI-drivna lösningar som ger snabb och relevant hjälp till kunder utan behov av direktinteraktion med handläggare, analyserar kunddata för att ge personaliserade rekommendationer och effektiviserar problemhanteringen.
On the go
Hantera kundinteraktioner via telefon, e-post, chatt, sociala medier eller andra plattformar med full kontroll och historik.
Förstå din kund
Samla och analysera köphistorik, tidigare interaktioner och få hjälp att identifiera och förstå kundens unika behov och preferenser för att skärddarsy en mer relevant och tillfredsställande kundupplevelse.
Flexibel för era behov
Integrera med andra system, anpassa systemet till olika affärsprocesser och skala upp eller ner för att smidigt utöka eller minska kundservicefunktioner utefter behov.

Få en helhetslösning med smarta AI-funktioner som optimerar arbetsflöden och hjälper dig att leverera överlägsen kundservice.
Med Dynamics 365 Customer Service får du inte bara möjligheten att förbättra kundnöjdheten genom personaliserad och sömlös kommunikation, utan också att effektivisera dina interna processer och användningen av resurser.
Vanliga frågor om
Dynamics 365 Customer Service
Med Norteams expertis kan Dynamics 365 effektivisera era affärsprocesser, vilket leder till ökad produktivitet och minskade kostnader.
Som partner till Microsoft tillhandahåller Norteams omfattande support och underhåll för Dynamics 365, vilket säkerställer att ni alltid har tillgång till expertis och hjälp när ni behöver det.
Norteams Dynamics 365-lösningar ger kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering, vilket möjliggör bättre affärsbeslut och insikter.
Med Norteams fokus på kundcentrerade lösningar, kan Dynamics 365 hjälpa ert företag att förbättra kundrelationer och service genom avancerad dataanalys och kundinsikter.
Genom Norteams anpassade Dynamics 365-lösningar får små och medelstora företag tillgång till kraftfulla verktyg som tidigare endast var tillgängliga för större företag, vilket främjar tillväxt och effektivitet.
Intresserad av våra tjänster?
Kontakta oss!
Vi hör av oss så snart som möjligt, och alltid inom 24 timmar.