Contact center

Vad är ett Contact Center

Ett contact center hanterar in-och utgående kommunikation. E-post, chatt, telefoni eller sociala plattformar är alla exempel på kommunikationsvägar som ett Contact Center enkelt kan hantera. Detta fungerar både för både mindre och större bolag.
Contact center
nyttan bild

Vad är nyttan med Contact Center?

Enkla och effektiva processer ger högre produktivitet och nöjdare kunder. Ni slipper krångel, och kan fokusera på att utveckla verksamheten. Genom att använda en övergripande Contact Center lösning kan ni samla all kommunikation i en kanal för att ge era kunder den bästa möjliga support. Skapa mätvärden och utvärdera dessa enkelt i ett gemensamt webbgränssnitt.

Citat

“Vi är ett globalt bolag med över 60 000 anställda och en stor del av vår försäljning och ordermottagning sker över telefon. Ett modernt Contact Center är en nödvändighet för att bedriva en lönsam verksamhet. Norteam levererar idag en komplett plattform till oss där våra agenter på ett smidigt sätt kan hantera alla inkommande samtal. ”

- Roni. Kund
Roni